Verslag van de Elevator Pitch

‘Wat maakt dat jouw pitch onthouden wordt?’

Dat was de sleutelvraag rond de workshop van Marieke Dik. Deze ‘snelcursus opscheppen’ gaf mij de kans om te experimenteren met mijn elevator pitch. Doe is gek, steek je nek uit, laat jezelf zien! Wat maakt mij zo uniek als professional?

Marieke brak het ijs door ons een kaartje te laten kiezen dat voor onszelf staat. Hiermee kregen we de kans om ongemerkt een eerste pitch te oefenen op een luchtige manier.
Daarna deelde ze fijne trucjes met ons om onze pitch door te ontwikkelen tot een onderscheidende pitch dat opvalt en bij de ander blijft hangen.
Want de volgende kernvraag is: “Wat heeft de ander aan jouw dienst of product?”
Door met elkaar te brainstormen heeft het mij een stap verder geholpen naar dé originele pitch dat mijn ideale klant zou aanspreken.

Stephanie de Witte
Master coach & counselor, trainer
www.bloeiing.nl

Auteur: Krista de Heer

Als grafisch vormgever maak ik websites, huisstijlen en promotiemateriaal voor ondernemers. Zodat zij hun bedrijf met trots en op een professionele manier kunnen presenteren aan relaties en potentiële klanten. Want daar word ik blij van. Een goed design geeft het karakter van jouw bedrijf weer. Zo maak je een betrouwbare indruk en zorg je voor herkenbaarheid. WELK VERHAAL VERTELT JOUW HUISSTIJL OF WEBSITE OP DIT MOMENT? Als dat verhaal niet klopt met jouw diensten, product of doelgroep, dan ben jij dus op zoek naar een professional die jouw huisstijl, drukwerk én website kan verzorgen. Eén betrouwbaar aanspreekpunt voor drukke ondernemers. Voor het verbeteren van je offline én online zichtbaarheid. Van de vormgeving en bouw van je website tot het ontwerpen van je logo of de vormgeving van je boek of advertenties. Gefeliciteerd, je hebt haar gevonden!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *