Daniëlle Pels geeft het stokje door…

Daniëlle Pels

Ik ben Daniëlle Pels en oprichter en eigenaar van InterDaan. Ik ben geboren en getogen in Woerden en woon in Snel en Polanen met mijn man en twee zonen van 19 en 21 jaar. In mijn vrije tijd waterpolo ik, ga ik naar het theater of vertoef op een gezellig terras.

Ik geef hieronder antwoord op de vragen die Zooom mij stelde.

Een omschrijving van mijn werkzaamheden voor dummies

Ik ben marketeer en verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van de marketingstrategie voor een bedrijf of organisatie. Ik ontwikkel campagnes en methoden producten of diensten te verkopen. Ik werk nauw samen met andere afdelingen binnen een bedrijf, zoals sales en productontwikkeling, om ervoor te zorgen dat de marketinginspanningen van het bedrijf effectief zijn en bijdragen aan het bereiken van de bedrijfsdoelstellingen.

Woerdens ICT-bedrijf Inergy

Ik ben zowel voor lange als voor korte klussen in te huren. Momenteel werk ik het grootste deel van de week als Marketing Manager voor het mooie Woerdense ICT-bedrijf Inergy, in loondienst. De vorm van de samenwerking (freelance of in loondienst) maakt me niet uit. Als ik maar heel blij word van de werkzaamheden en de cultuur van het bedrijf. https://inergy.nl

InterDaan

Daarnaast help ik als ZZP-er vanuit mijn bedrijf InterDaan www.interdaan.nl kleine en MKB- bedrijven op gebied van marketing en communicatie. Ik ben momenteel dus partime ZZP-er.

Heb je dus marketingadvies nodig? Dan kan je mij altijd bellen.

Vrijwilligerswerk

Ik zet mij ook graag in voor de maatschappij. Zo ben ik de afgelopen jaren actief geweest voor de 24 uur van Woerden. Ik was verantwoordelijk voor de marketing en communicatie en maakte bijvoorbeeld een mooi magazine samen met andere professionals zoals collega Zooom-lid Ine de Knoop en voormalig Zooom-lid Harald Lakerveld. de24uurvanwoerden.nl

Maar ook buiten Nederland ben ik actief, voor Women on Wings. Ik word regelmatig gevraagd om Indiase bedrijven te helpen hun marketing op gang te krijgen. Ik doe dat met online sessies maar ga ook jaarlijks naar India om ter plekke met de bedrijven te werken aan hun ontwikkeling. https://www.womenonwings.com

Een succesverhaal van mijn afgelopen jaar

Als markteer ben je heel druk met het werven van nieuwe klanten maar ook bestaande klanten verdienen aandacht. Je wil ze tenslotte behouden en wellicht gaan ze zelfs meer bij je kopen (upsell). Dit jaar organiseerde ik een groot evenement in de Jaarbeurs in Utrecht. Een klantendag met 200 deelnemers die de hele dag vermaakt werden met lezingen, workshops, een lekker lunch en demo’s. Het evenement scoorde hoog, klanten waren tevreden en collega’s heel blij met deze spetterende dag. Dat geeft mij enorm veel energie en voldoening.

Mijn tip voor succesvol ondernemen

Maak jezelf zichtbaar als ondernemer. Dat kan je in het echte leven doen door een mooi bord tegen je muur te timmeren en op netwerkbijeenkomsten je stem te laten horen. Maar natuurlijk moet je ook online aanwezig zijn. Kies een medium (denk bijvoorbeeld aan Instagram, TikTok en LinkedIn) dat bij je past en deel daar leuke, relevante verhalen en beelden van jouw bedrijf, jouw expertise, van jezelf en van je klanten. Het is een gemakkelijke en laagdrempelige manier om iedereen te laten weten dat je bestaat en het inspireert potentiële klanten om jouw bedrijf in te schakelen of producten bij je te kopen.

Inspirerende sessie voor jou

Ik deel mijn ervaringen graag met je en heb een leuk nieuwtje!

Op donderdagavond 2 februari 2023 geef ik een inspirerende sessie ‘Hoe kom ik aan klanten?’. Ik neem je mee in de wereld van marketing, communicatie en reclame en aan het einde van de avond heb jij een persoonlijk plan waarmee je de volgende dag aan de slag kan.

Ontdek hier alles over deze avond en meld je snel aan!

Ik geef het stokje door aan… Kyra Lancee

Auteur: Krista de Heer

Als grafisch vormgever maak ik websites, huisstijlen en promotiemateriaal voor ondernemers. Zodat zij hun bedrijf met trots en op een professionele manier kunnen presenteren aan relaties en potentiële klanten. Want daar word ik blij van. Een goed design geeft het karakter van jouw bedrijf weer. Zo maak je een betrouwbare indruk en zorg je voor herkenbaarheid. WELK VERHAAL VERTELT JOUW HUISSTIJL OF WEBSITE OP DIT MOMENT? Als dat verhaal niet klopt met jouw diensten, product of doelgroep, dan ben jij dus op zoek naar een professional die jouw huisstijl, drukwerk én website kan verzorgen. Eén betrouwbaar aanspreekpunt voor drukke ondernemers. Voor het verbeteren van je offline én online zichtbaarheid. Van de vormgeving en bouw van je website tot het ontwerpen van je logo of de vormgeving van je boek of advertenties. Gefeliciteerd, je hebt haar gevonden!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *